Har du brug for hjælp, så tager vi gerne imod dit opkald på telefon: 75 72 32 11.
Hvis du har brug for hjælp, er du altid meget velkommen til at kontakte os. Så sørger vi for at guide dig videre til den af os, som kan hjælpe dig bedst.
Har du knas med din løsning?
Oplever du problemer med dit produkt, eller har du blot behov for lidt viden? Så kan jeg kontaktes direkte på tlf: 29 90 06 95.
Hvad koster det?
Har du spørgsmål til, hvordan produktet fungerer eller sidder du fast med dit arbejde, så har du mulighed for gratis at trække på min rådgivning.
Fangede du mig ikke på telefonen?
Det sker, at jeg ikke altid er at træffe på telefonen. Du må derfor meget gerne sende mig en mail med dit spørgsmål eller blot bede mig om at vende tilbage, så vil jeg eller en kollega hurtigst muligt tage kontakt.
Send mail til: salg@scidata.dk
Vi stræber efter kvalitet
Hos scidata gør vi meget ud af at yde god service og support. Den største forskel vi kan tilbyde i forhold til mange andre typer forretning er vores tekniske kendskab og mange års erfaring.
Værksted
På vores værksted i butikken på Vestergade 25 kan vi fejlfinde og reparere de fleste opgaver. Og de opgaver vi ikke kan løse på vores eget værksted kan vi sende til reparation hos vores samarbejdspartnere.
Så du er altid velkommen til at indlevere din stationære PC, bærbare PC, printer etc. til eftersyn hos scidata. Vores reparationstid afhænger af opgaven og du vil få en melding med den forventede reparationstid når du indleverer produktet. Vi tager dit navn, telefonnummer og fejlbeskrivelse i butikken ved indlevering og når vi har en melding klar så ringer vi til dig.
Reklamation
Hvis du mod forventning oplever problemer med produkter købt hos os har du også mulighed for at kontakte support hos producenten via nedenstående telefonsupport-numre. Du er selvfølgelig stadig mere end velkommen til at kontakte os eller indlevere dit produkt til os i butikken.
Vi yder 2 års reklamationsret på alle produkter vi har solgt. På nogle produkter er der onsite-reklamationsret og dette vil i så fald fremgå af købskvitteringen. Onsite-reklamationsret betyder at du har mulighed for at varen bliver afhentet fra og returneret til din adresse.
Ring gerne for en uforpligtende snak omkring hvad vi kan tilbyde dig.
Reklamation og service
Hvis intet andet er oplyst, yder scidata som udgangspunkt to års reklamationsret.
Reklamation skal ske indenfor rimelig tid, efter man har opdaget manglen. Reklamation indenfor 2 måneder efter man har opdaget manglen, anses for rettidig. Dette forudsætter fremlæggelse af kopi af faktura ved krav om reklamationsret mv.
scidata forbeholder sig retten til at udbedre fejl/mangler på eget værksted eller eventuelt sende erstatningsvare efter nærmere aftale. Ønskes garantiservice udført hos kunden faktureres kørsel efter statens gældende takster.
Reklamationsretten bortfalder såfremt:
– Der er foretaget indgreb i varen uden scidata's samtykke
– Fejl skyldes software-opsætning på produktet
– Betalingsbetingelserne ikke overholdes
– Varen er beskadiget som følge af ukyndig behandling eller andre eksterne forhold som f.eks. brand, indbrud/tyveri, vand- og væskeskade, transport, m.v.
– Varen er skadet ved forsendelsen eller fejl, som direkte kan henledes på fejlemballering af varen ved returforsendelse.
Bemærk at der altid bør tages komplet BACKUP af data og software inden indlevering til reparation, da reparation og/eller genopretning udføres med forbehold for datatab! Genopsætninger, genmontering, geninstallation af software og tilretning af dette, dækkes ikke af garantien. Reklamationer bedes efter forgående aftale enten indleveres eller sendes til os på adressen Vestergade 25 7100 Vejle. Er reklamationen berettiget refunderes (rimelige) fragtomkostninger. Bemærk dog at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav, og at returnering skal ske i forsvarlig emballage.
Producent | Telefon | Hjemmeside |
Acer | 33 70 20 70 | www.acer.dk |
ASUS | 38 32 29 43 | www.asus.dk |
Brother | 70 27 31 32 | www.brother.dk |
Bullguard | support_dk@bullguard.com | www.bullguard.com |
Canon | 70 20 55 15 | www.canon.dk |
F-Secure | 89 87 44 95 | www.f-secure.com |
HP | 80 40 01 17 | www.hp.dk |
Lenovo | 89 88 15 36 | www.lenovo.dk |
Logitech | 38 32 31 20 | www.logitech.dk |
Linksys |
43 68 22 10 |
www.linksys.dk |
OKI | 43 66 65 40 | www.oki.dk |
Produkter der ikke er listet i tabellen ovenfor er selvfølgelig stadig dækket af 2 års reklamationsret. Kontakt venligst butikken for support og spørgsmål omkring disse produkter.
Hvis du oplever problemer med at komme igennem til de enkelte producenters telefonsupport, problemer med de oplyste telefonnumre eller lignende kontakt da venligst butikken.