Hvis du har brug for hjælp, er du altid meget velkommen til at kontakte os. Så sørger vi for at guide dig videre til den af os, som kan hjælpe dig bedst.
Fangede du mig ikke på telefonen?
Det sker, at jeg ikke altid er at træffe på telefonen. Du må derfor meget gerne sende mig en mail med dit spørgsmål eller blot bede mig om at vende tilbage, så vil jeg eller en kollega hurtigst muligt tage kontakt.
Send mail til: salg@scidata.dk
Online support
Hos scidata har I via vores online support mulighed for at få løst de fleste problemer via fjernsupport. På den måde kan vi ofte hurtigt og effektivt løse problemet - og der spares samtidig en udkørsel.
Online support bliver faktureret pr. løbende kvarter (á 262,50kr. ekskl. moms) - og det kræver at der forud laves en aftale med en supporter via tlf. 75723211.
1: Klik her for at starte vores supportprogram (TeamViewer QuickSupport)
2: Sørg for at det downloadede supportprogram er startet korrekt op. Klik evt. på filen hvis din Internet browser ikke automatisk starter supportprogrammet. Proceduren for dette vil afhænge af hvilken Internet browser som du benytter.
3: Teamviewers EULA og DPA skal accepteres
4: Når supportprogrammet er startet korrekt vil der blive vist ID og Adgangskode og dette bedes oplyst til supporteren hos scidata for at muliggøre fjernsupport.
Kørende teknikere
Ved et besøg af vores kørende teknikere kan vi løse dybere opgaver i Jeres IT-system. Hvad end det måtte være fx levering og opsæt af ny hardware - eller fejlfinding og vedligehold af en eksisterende løsning.
Ekstern support fra kørende tekniker bliver faktureret pr. løbende time (á 840,00kr. ekskl. moms) startende fra vi kører fra forretningen til vi er tilbage igen.
Vi stræber efter kvalitet
Hos scidata gør vi meget ud af at yde god service og support. Den største forskel vi kan tilbyde i forhold til mange andre typer forretning er vores tekniske kendskab og mange års erfaring.
Værksted
På vores værksted i butikken på Vestergade 25 kan vi fejlfinde og reparere de fleste opgaver. Og de opgaver vi ikke kan løse på vores eget værksted kan vi sende til reparation hos vores samarbejdspartnere.
Så du er altid velkommen til at indlevere din stationære PC, bærbare PC, printer etc. til eftersyn hos scidata. Vores reparationstid afhænger af opgaven og du vil få en melding med den forventede reparationstid når du indleverer produktet. Vi tager dit navn, telefonnummer og fejlbeskrivelse i butikken ved indlevering og når vi har en melding klar så ringer vi til dig.
Reklamation
Hvis du mod forventning oplever problemer med produkter købt hos os har du også mulighed for at kontakte support hos producenten via nedenstående telefonsupport-numre. Du er selvfølgelig stadig mere end velkommen til at kontakte os eller indlevere dit produkt til os i butikken.
Vi yder 2 års reklamationsret på alle produkter vi har solgt. På nogle produkter er der onsite-reklamationsret og dette vil i så fald fremgå af købskvitteringen. Onsite-reklamationsret betyder at du har mulighed for at varen bliver afhentet fra og returneret til din adresse.
Ring gerne for en uforpligtende snak omkring hvad vi kan tilbyde dig.
Reklamation og service
Hvis intet andet er oplyst, yder scidata som udgangspunkt to års reklamationsret.
Reklamation skal ske indenfor rimelig tid, efter man har opdaget manglen. Reklamation indenfor 2 måneder efter man har opdaget manglen, anses for rettidig. Dette forudsætter fremlæggelse af kopi af faktura ved krav om reklamationsret mv.
scidata forbeholder sig retten til at udbedre fejl/mangler på eget værksted eller eventuelt sende erstatningsvare efter nærmere aftale. Ønskes garantiservice udført hos kunden faktureres kørsel efter statens gældende takster.
Reklamationsretten bortfalder såfremt:
– Der er foretaget indgreb i varen uden scidata's samtykke
– Fejl skyldes software-opsætning på produktet
– Betalingsbetingelserne ikke overholdes
– Varen er beskadiget som følge af ukyndig behandling eller andre eksterne forhold som f.eks. brand, indbrud/tyveri, vand- og væskeskade, transport, m.v.
– Varen er skadet ved forsendelsen eller fejl, som direkte kan henledes på fejlemballering af varen ved returforsendelse.
Bemærk at der altid bør tages komplet BACKUP af data og software inden indlevering til reparation, da reparation og/eller genopretning udføres med forbehold for datatab! Genopsætninger, genmontering, geninstallation af software og tilretning af dette, dækkes ikke af garantien. Reklamationer bedes efter forgående aftale enten indleveres eller sendes til os på adressen Vestergade 25 7100 Vejle. Er reklamationen berettiget refunderes (rimelige) fragtomkostninger. Bemærk dog at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav, og at returnering skal ske i forsvarlig emballage.
Producent | Telefon | Hjemmeside |
Acer | 33 70 20 70 | www.acer.dk |
ASUS | 38 32 29 43 | www.asus.dk |
Brother | 70 27 31 32 | www.brother.dk |
Canon | 70 20 55 15 | www.canon.dk |
F-Secure | 89 87 44 95 | www.f-secure.com |
HP | 80 40 01 17 | www.hp.dk |
Lenovo | 89 88 15 36 | www.lenovo.dk |
Logitech | 38 32 31 20 | www.logitech.dk |
Linksys |
43 68 22 10 |
www.linksys.dk |
OKI | 43 66 65 40 | www.oki.dk |
Produkter der ikke er listet i tabellen ovenfor er selvfølgelig stadig dækket af 2 års reklamationsret. Kontakt venligst butikken for support og spørgsmål omkring disse produkter.
Hvis du oplever problemer med at komme igennem til de enkelte producenters telefonsupport, problemer med de oplyste telefonnumre eller lignende kontakt da venligst butikken.